Comisiones Obreras del País Valenciano | 19 de junio de 2019

CAMPANYA SMI

En CCOO PV som conscients de la situació econòmica i social actual. Per això, i per tal de facilitar i estendre l’afiliació al sindicat, a més de la quota habitual, oferim diferents opcions dirigides als col•lectius amb més dificultats.

Et recordem que la teua quota ens permet oferir-te informació i assessorament laboral, serveis jurídics, formació per a l’ocupació, locals d’atenció, entre molts altres aspectes. En sentit ampli, gràcies a la teua quota podem continuar defenent els drets laborals i socials, negociar els convenis col•lectius perquè siguen beneficiosos per als treballadors i les treballadores i orientar les persones més vulnerables.

El Pla integral de quotes per 2019 és el següent:

Quota general ordinària: 13 euros mensuals. Per a persones amb retribucions brutes superiors a 24.001 euros a l’any.

Quota general reduïda: 11,80 euros mensuals. Per a persones amb retribucions o prestacions brutes entre 14.001 euros i 24.000 euros anuals.

Quota general Pensionistes i Jubilats: 10,05 euros mensuals. Per a persones pensionistes i jubilades amb retribucions brutes superiors a 14.001 euros anuals.

Quota especial: 7,10 euros mensuals. S’aplica a les persones afiliades amb retribucions, ingressos o prestacions brutes entre els 7.001 euros i 14.000 euros a l’any.També per a pensionistes en aquest tram d'ingressos.

Quota superreduïda: 3 euros al mes, però pagats en un sol pagament anual.

Per a persones que no perceben ingressos, retribucions o prestacions brutes iguals o inferiors a 7.000 euros. Per a joves menors de 30 anys que busquen la primera ocupació o als joves que fa més de sis mesos que estan en la situació de simpatitzant. Per a persones pensionistes amb retribucions inferiors a 7.000 euros a l’any.

Simpatitzant: per a persones menors de 30 anys no inserides en el mercat laboral. No paguen quota durant 6 mesos i després paguen la quota corresponent a la seua situació laboral.

Militant: 16,70 euros mensuals de caràcter voluntari.