Comisiones Obreras del País Valenciano | 20 de octubre de 2019

Ingressos
Despeses

Balanç i compte de resultats 2018

Joan Calatayud, secretari de Finances de CCOO PV, ha presentat al Consell Confederal el balanç auditat, que dona unes pèrdues de 480.634,85 euros, d'un compte de resultats de 13.754.097,57 euros. Atribueix aquest desfasament al fet d'haver inclòs les provisions pel tancament de la fundació d'atenció a persones migrants CITMI, així com a les minoracions del projecte europeu tèxtil FEAG. Les despeses en serveis exteriors s'han incrementat pel que fa al que s’ha pressupostat i també en personal, a causa sobretot als nous contractes del desenvolupament organitzatiu que s'han realitzat per a reforçar les eleccions sindicals.

En la part d'ingressos, destaca l'increment de les quotes de l'afiliació en 400.000 euros més que l'any anterior, d'algunes subvencions públiques i l'estabilització de la facturació de serveis jurídics. “Des de 2014 realitzem l'ajust estructural i ara ja ens movem en xifres més properes als ingressos percebuts”, ha assegurat Calatayud. Com a reptes de futur ha apuntat la necessitat de millorar de la tresoreria, molt tensionada pels impagaments de l'Administració, la facturació neta de serveis jurídics que continua amb una tendència negativa, així com l'increment en cost de personal fruit de la signatura del nou Conveni col·lectiu.

Enllaç al document complet de Comptes anuals 2018