Comisiones Obreras del País Valenciano | 27 septiembre 2024.

1 maig. Així no eixim de la crisi

• Manifestació a Castelló 11,30h C/Sant Lluis

27/04/2015.
1 maig

Les polítiques aplicades des de 2010 no han fet més que deprimir les condicions laborals i retallar els serveis públics. Amb un escenari de més de mig milió de persones en atur i una ocupació de baixa qualitat, la ciutadania valenciana no percep l'anunciada millora econòmica. CCOO PV ix al carrer aquest Primer de Maig a dir que així no s'ix de la crisi i a reclamar altres polítiques que prioritzen a les persones.

CCOO PV celebrarà aquest Primer de Maig amb la convicció que fan falta altres polítiques per a eixir de la crisi. Així ho plantejarà en les seues reivindicacions i propostes, que se centren a canviar el model productiu, a instaurar una reforma fiscal, a derogar la reforma laboral de 2012, a enfortir els drets laborals en les empreses, a augmentar els salaris i reclamar polítiques d'ocupació, entre unes altres.

La ciutadania no percep una millora de la situació econòmica i social. Per això CCOO PV anima a participar en les manifestacions i actes que se celebraran entorn del Dia Internacional del Treball. Junts denunciarem els devastadors efectes sobre l'ocupació, la cohesió social i la qualitat de vida de la ciutadania i reclamarem una agenda de progrés.