Sesión: PHPSESSID, SERVERID, Incap_ses_*_* y visid_incap_*

Permiten mantener la coherencia de la navegación y optimizar el rendimiento del sitio web, son imprescindibles

Técnica: config

Google Analytics: _gat, _gid y _ga

Facebook: _fbp

Twitter: eu_cn, ct0, guest_id y personalization_id

Comisiones Obreras del País Valenciano | 23 noviembre 2020.

Qui som i fem

Què som i fem

Som una organització plural, democràtica i oberta, que pertany a la Confederació Sindical de Comissions Obreres, l'àmbit d’actuació de la qual és el País Valencià. Perseguim la defensa dels interessos de la classe treballadora, directament en els centres de treball i, des d’un compromís sociopolític, lluitem col·lectivament perquè la majoria social puga viure amb dignitat.

Reivindiquem un treball decent, regulat a través d’un conveni col·lectiu, que no pose en risc la salut, que permeta conciliar la vida de les persones i que possibilite prestacions i protecció social.

Treballem per a estendre aquests drets a qui no té un contracte i per assegurar uns serveis públics universals de qualitat i el desenvolupament de l'Estat del benestar.

Denunciem les situacions d’il·legalitat, abús, injustícia o desigualtat mitjançant l’acció sindical en l'empresa, la concertació social, l’assistència sindical i jurídica i la protesta pública.

Ens legitimen les persones que voluntàriament han decidit afiliar-se a CCOO PV, així com els vots dipositats a les nostres candidatures en les eleccions sindicals, que són el procés democràtic del qual ens hem dotat en les empreses.

Com a sindicat majoritari, tenim la possibilitat de representar els treballadors i les treballadores en els múltiples òrgans de participació i empreses de la Generalitat Valenciana.