Comisiones Obreras del País Valenciano | 26 septiembre 2024.

#PensionsAmbFutur

CCOO PV celebra assemblees informatives sobre l'acord de pensions al llarg del País Valencià

El sindicat inicia al setembre una campanya d'assemblees en les diferents comarques del País Valencià per a informar sobre els continguts del nou acord de pensions, assolit pel Govern, CCOO, UGT i les patronals CEOE i Cepyme.

13/09/2021.
    Assemblees informatives sobre pensions.

Aquesta campanya de la Secretaria de Polítiques Públiques i Protecció Social de CCOO PV, en col·laboració amb la Federació de Pensionistes, pretén informar sobre el canvi de rumb que suposa aquest acord referent a la configuració del sistema de pensions, la seua suficiència i sostenibilitat.

La primera assemblea tindrà lloc el 23 de setembre a Vinalopó-Vega Baixa, per a posteriorment continuar amb les assemblees informatives a Comarques Centrals, la Ribera-la Safor, Comarques del Nord, l’Alacantí-les Marines, Camp de Morvedre-Alt Palància i Comarques de l’Interior.

La informació de llocs de realització i horaris s'aniran publicant els dies previs a les assemblees per a la inscripció a aquestes.

Les jornades tindran com a objectiu principal donar a conéixer els aspectes més rellevants de l'acord entre els quals s'inclouen la derogació de les línies més lesives de la reforma de les pensions de 2013 (revaloració i factor de sostenibilitat), la garantia del seu poder adquisitiu conforme a l'IPC i la millora del finançament del sistema com a fórmula de garantir la seua sostenibilitat amb vista a les futures generacions que arriben a la jubilació.

Aquest acord, aconseguit en el marc del diàleg social, canvia una dinàmica de retallades instaurada temps arrere i llança un missatge de tranquil·litat i certitud per a les persones pensionistes d’avui i les del futur.