Comisiones Obreras del País Valenciano | 27 septiembre 2024.

PENSIONS AMB FUTUR

Assemblea informativa sobre l'acord de pensions a Elx

• Dia 23, 10.30 hores, UMH Elx, Edifici Altet, aula 2.4

CCOO PV comença a Elx la campanya informativa sobre el recent acord de pensions. Una jornada en la qual s'explicaran els aspectes més rellevants, com la derogació de les mesures més lesives de la reforma de pensions de 2013.

14/09/2021.
Assemblea sobre pensions a Elx.

La campanya de la Secretaria de Polítiques Públiques i Protecció Social de CCOO PV, en col·laboració amb la Federació de Pensionistes de CCOO PV, pretén informar sobre els canvis que suposa el nou acord en la configuració del sistema de pensions, la seua suficiència i sostenibilitat. Uns canvis que llancen un missatge de tranquil·litat i certitud per a les persones pensionistes d’avui i del futur.

La primera jornada se celebrarà el dia 23, a Elx. Un acte en el qual intervindran la secretària general de CCOO Vinalopó-Baix segura, Carmen Palomar; la secretària de Polítiques i Protecció Social, Ana Belén Montero; el secretari de la Federació de Pensionistes de CCOO PV, Evaristo Soto; i la secretària general del Sindicat Intercomarcal de Pensionistes Vinalopó-Baix Segura, Lupe Arana.

La jornada tindrà lloc en l'Edifici Altet (aula 2.4) de la Universitat Miguel Hernández, fins a completar l'aforament.