Comisiones Obreras del País Valenciano | 27 septiembre 2024.

PENSIONS AMB FUTUR

Assemblea informativa sobre les pensions a la Ribera-la Safor

• Dia 14, a les 10.30 h, Casa de la Cultura de Tavernes de la Valldigna (Passeig de Lepant, s/n).

CCOO PV continua a Tavernes de la Valldigna la campanya informativa sobre el recent acord de pensions. Una jornada que comptarà amb la participació del secretari de Polítiques Públiques i Protecció Social de CCOO estatal, Carlos Bravo i en la qual s'explicaran els aspectes més rellevants, com la derogació del factor de sostenibilitat o la revaloració de les pensions.

05/10/2021.
Campanya #PensionsAmbFutur

La campanya 'Pensions amb futur' pretén informar sobre els canvis que suposa el nou acord en la configuració del sistema de pensions, la seua suficiència i sostenibilitat. Uns canvis que llancen un missatge de tranquil·litat i certitud per a les persones pensionistes d’avui i del futur.

La jornada següent se celebrarà el dia 14 a la comarca de la Ribera-la Safor, a Tavernes de la Valldigna. Un acte en el qual intervindran el secretari general de CCOO la Ribera-la Safor, Andrés Bermejo; la secretària de Polítiques i Protecció Social, Ana Belén Montero i el seu homòleg a CCOO estatal, Carlos Bravo, i la secretària general de CCOO País Valencià, Ana García.

La jornada tindrà lloc en la Casa de la Cultura de Tavernes de la Valldigna (Passeig de Lepant, s/n).