Comisiones Obreras del País Valenciano | 27 septiembre 2024.

PENSIONS AMB FUTUR

Gran assistència a l'assemblea informativa sobre l'acord de pensions a Alcoi

CCOO PV ha celebrat una jornada sobre la situació del sistema de pensions a la sala L'Àgora d'Alcoi, en el marc de la campanya informativa que el sindicat està desenvolupant en totes les comarques del Pais Valencià. CCOO PV, juntament amb la federació de Pensionistes de CCOO PV i CCOO Comarques Centrals, ha explicat els canvis que suposa el recent acord de pensions en la configuració del sistema públic, la seua suficiència i sostenibilitat.

05/10/2021.
    Assemblea a Alcoi.

Seguint amb la campanya d'informació sobre l'acord de pensions, CCOO PV ha celebrat unan assemblea a la sala L'Àgora d'Alcoi. Una jornada informativa, en la qual van intervindre Raül Alcocel, secretari general de CCOO Comarques Centrals; Ana Belén Montero, secretària de Polítiques Públiques i Protecció Social de CCOO PV; Evaristo Soto, secretari general de Pensionistes de CCOO PV; i Diego Fernández, del Sindicat Intercomarcal de Pensionistes CCOO Comarques Centrals.

La campanya de la Secretaria de Polítiques Públiques i Protecció Social de CCOO PV, en col·laboració amb la Federació de Pensionistes de CCOO PV, té com a objectiu explicar els aspectes més rellevants de l'acord de pensions, així com la derogació de les mesures més lesives de la reforma de pensions de 2013, imposades unilateralment per part del Partit Popular.

Uns canvis que llancen un missatge de tranquil·litat i certitud, per a les persones pensionistes d'avui i especialment a les persones que accedisquen a les pensions en el futur.