Comisiones Obreras del País Valenciano | 2 mayo 2024.

A la feina amb Orgull: de les lleis a la realitat

• 28 de juny, Dia Internacional de l’Orgull LGTBI+

CCOO PV reclama l’aplicació de les lleis que emparen els drets de les persones LGTBI+ per poder fer front als comportaments LGTBI-fòbics en l’activitat laboral. El sindicat encoratja a viure en llibertat, també en la feina i anima a participar en les manifestacions al País Valencià.

14/06/2023.
A la feina amb Orgull. De les lleis a la realitat.

Manifestacions País Valencià

Les manifestacions amb motiu del 28J en les diferents ciutats del País Valencià han de ser més reivindicatives que mai, han de ser l’Orgull de totes les persones. L’Orgull d’una societat diversa, que reclama la igualtat real i efectiva i que vol viure de manera lliure i plena amb independència de quina siga la seua diversitat afectivosexual o la seua diversitat familiar.

A Castelló, la manifestació serà aquest dissabte, dia 17 de juny, a les 19.00 hores. L’eixida i l’arribada serà a la plaça Hort dels Corders, on tindrà lloc la lectura del manifest i actuacions.

A València, la manifestació serà el pròxim dia 24 de juny. Començarà a les 19.30 hores a l’Albereda, continuarà pel carrer de Colón fins a arribar a la plaça de l’Ajuntament a les 21.00 hores.

A Elx, la concentració està prevista el pròxim dia 28 de juny. La convocatòria és a les 19.30 hores a la plaça de Baix.

A Alacant, la manifestació serà el dia 15 de juliol, a les 19.00 hores, des de la plaça dels Estels (Luceros).