Comisiones Obreras del País Valenciano | 27 julio 2024.

Viatge immersiu en la ment d'un geni

La visita celebrada el 27 de juny 2024 a la mostra 'Dalí cibernètic' va ser l'última activitat sociocultural del trimestre realitzada per la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO PV.

10/07/2024.
    Moment de la visita

La jornada va permetre a les persones participants accedir a altres maneres d'exposar l'art i conèixer altres realitats del personatge.

El primer contacte cibernètic del grup de persones jubilades que continuen participant en el sindicat va ser a l'abril, amb l'exposició de Sorolla, el primer pas en la presa de consciència de les tecnologies cap a la immersió. Aquestes experiències han acostat les persones participants a la digitalització de l'art immersiu en 3 dimensions.

Totes dues experiències van ser positives amb ganes de seguir amb aquesta activitat, de socialitzar les noves tecnologies.

L'executiva de la Federació de Pensionistes de CCOO PV agraeix la participació cada vegada més àmplia en aquestes activitats.