Comisiones Obreras del País Valenciano | 27 julio 2024.

Especial serveis juliol: treu partit de la teua quota d'afiliació

CCOO PV torna a editar la revista ‘Notícies Sindicals: Especial serveis. Juliol 2024’, un llistat actualitzat amb les últimes ofertes, descomptes i promocions dirigides a les persones afiliades. La guia digital inclou els serveis que ofereix el sindicat, com ara jurídics, d’assessorament especialitzat o de formació.

15/07/2024.
    Notícies Sindicals especial serveis: Juliol 2024

El sindicat publica la revista digital amb totes les ofertes i avantatges per a l’afiliació conveniades amb les empreses: ‘Notícies sindicals: especial serveis. Juliol 2024'.

El llistat actualitzat inclou bufets d’advocacia, hotels, centres d’estètica, clíniques dentals i oftalmològiques, gabinets de psicologia, òptiques, entre d'altres, a més de noves ofertes com interessants descomptes en parcs temàtics o ofertes de subscripció a premsa digital.

Per beneficiar-se d’aquests descomptes, les persones afiliades hauran de presentar el certificat d’afiliació que es pot descarregar en aquest enllaç (clica ací). Per als familiars directes, han de presentar la documentació que acredite el grau de parentesc amb la persona afiliada.

La revista també detalla tots els serveis d’assessorament que ofereix el sindicat: especialitzat en dona, estrangeria, LGTBI, joventut, salut laboral, medi ambient i de política social; gabinet jurídic; o per a la formació dels treballadors i de les treballadores.

Tota la informació es pot trobar en l'apartat 'Serveis a l’afiliació' del web de CCOO PV.