Comisiones Obreras del País Valenciano | 26 septiembre 2024.

Mobilitzacions per la reducció de la jornada laboral

• Dijous 26 de setembre, a les 11.30 hores, seus patronals d’Alacant, de Castelló i de València.

CCOO PV convoca concentracions per reclamar una reducció de la jornada laboral per llei fins a les 37,5 hores, sense minvament en el salari. Ha arribat el moment d’implantar aquesta mesura, que tindrà un impacte positiu en la salut de les persones treballadores, en la productivitat, en la conciliació i en el medi ambient.

17/09/2024.
València.

El pròxim 26 de setembre, farem una crida a les organitzacions empresarials a apostar per un acord que duga a terme aquesta reducció de jornada. CCOO PV convoca concentracions en les seus patronals d’Alacant, de Castelló i de València, perquè volem humanitzar les relacions laborals i millorar la vida de les persones treballadores. L’objectiu és reduir la jornada a 38,5 hores l’any 2024 i a 37,5 hores l’any 2025.

A València, per explicar la situació en la qual es troba la negociació amb Govern i patronal, tindrem primer una assemblea a les 10.30 hores en la sala d'actes de la seu de València, en la plaça Nàpols i Sicília 5, en la qual intervindrà la secretària general de CCOO PV, Ana García Alcolea.

A les 11:30 h, està prevista la concentració reivindicativa a la seu de la patronal autonómica CEV, en la plaça Comte de Carlet. Durant l’acte, treballadores i treballadors de diferents sectors explicaran les seues dificultats i necessitats respecte al temps de treball.

A Alacant, la concentració tindrà lloc a la seu provincial de la patronal (carrer Orense, 10) i a Castelló, la mobilització es realitzarà al Moll Port Recinte, 5, al Grau. Durant els dos actes es llegirà el manifest amb les reivindicacions sindicals.

És el moment d’anar a una reducció del temps de treball per llei: per justícia social, per una ocupació de qualitat, per beneficis a l’economia i al medi ambient i per una conciliació corresponsable.