Comisiones Obreras del País Valenciano | 26 septiembre 2024.

CCOO PV també en les xarxes socials

Vols estar al corrent de tota la informació laboral, els serveis sindicals i els drets per a les persones treballadores? Els teus horaris limiten les teus possibilitats d’acudir a les seus físiques? Necessites un contacte més àgil, i t’estimes més un canal de comunicació propera i actualitzada?

17/09/2024.
    Cartell CCOO PV en les xarxes socials

Consulta la pàgina web www.pv.ccoo.es i segueix el sindicat en les xarxes X, Instagram i Facebook, o/i en els canals propis en YouTube, Telegram i WhatApp.

Uneix-te i tindràs accés en temps real, de manera senzilla i organitzada, en el teu mòbil, tauleta tàctil o PC, tant a l’actualitat com als serveis per a la l’afiliació (assessorament especialitzat, jurídics, formació o descomptes) com a les novetats legislatives o als acords aconseguits.

Un dels criteris fonamentals és estar on estan les persones, obrir una finestra més, però sense saturar els telèfons, fent una selecció acurada de continguts. També podràs col·laborar en la difusió de les convocatòries de mobilitzacions i d’actes organitzats per CCOO PV o en col·laboració amb altres entitats i plataformes.

TELEGRAM  https://t.me/canalccoopv

WHATSAPP https://www.whatsapp.com/channel/0029