Comisiones Obreras del País Valenciano | 16 octubre 2024.

CCOO PV celebra la jornada 'Condicions laborals i salut'

• Un acte sindical per commemorar la Jornada Mundial pel Treball Decent.

L'acte s'emmarca en la convocatòria de la Confederació Sindical Internacional (CSI) el dia 7 d'octubre, que reivindica un treball decent en tot el món. Un treball que humanitze les relacions laborals i garantisca els drets fonamentals de les persones treballadores.

25/09/2024.
Jornada 'Condicions laborals i salut'

CCOO PV organitza una jornada per abordar les condicions laborals i la salut de les persones treballadores. Un acte per commemorar la Jornada Mundial pel Treball Decent, que se celebra el dia 7 d'octubre.

Per tractar aquest tema, comptarem amb les intervencions de la secretària general de CCOO PV, Ana García; la secretària de Salut Laboral de CCOO PV, Núria Lázaro i el seu homòleg de CCOO estatal, Mariano Sanz

Les persones ponents explicaran quines variales defineixen el treball decent, com ara la dignitat, el desenvolupament social o els drets de representació i participació. En aquest sentit, les intervencions posaran el focus en l'ambit de la salut i seguretat en el treball, amb la avaluació i prevenció dels riscos laborals en les empreses i la protecció col·lectiva i personal.

Després dels testimonis dels diferents responsables de salut laboral de les federacions sectorials de CCOO PV, està previst un col·loqui amb el públic assistent.

La jornada començarà a les 11.00 hores a la sala d'actes de CCOO PV (Plaça Nàpols i Sicília, 5).