Comisiones Obreras del País Valenciano | 16 octubre 2024.

XARRADA

La 'matemàgia' estellesiana arriba a CCOO PV

• Acte organitzat per la Secretaria de Cultura de CCOO PV conjuntament amb la Federació d’Educació.

El pròxim dimecres 16 d’octubre, a les 18.30 hores, tindrà lloc a la Sala d’actes de CCOO PV la xarrada presentació “Un tast matemàgic sobre Estellés", a càrrec del professor i divulgador científic Enric Ramiro Roca.

11/10/2024.
Xarrada 'Un tast matemàgic sobre Estellés'

Com no podia ser d’altra forma, les CCOO PV s’adhereixen al reconeixement i a la celebració del naixement del fill de forners que va estar molt vinculat i identificat amb la classe treballadora i amb tots els seus anhels i lluites. Aquest any es compleixen 100 anys del naixement del poeta de Burjassot i, davant l'ignominiós silenci de les administracions públiques valencianes, la societat civil, empentada per un conjunt d’entitats, estem celebrant eixa efemèride.

La poesia del “poeta del poble” esdevé una lírica popular, fàcil i directa que permet autoidentificar-se en cadascú dels seus versos. La poesia d’Estellés commou al mateix temps que ens esperona en la reivindicació i la lluita.

Amb aquest acte es pretén oferir una mirada diferent del poeta. Amb l’ajuda de la MATEMÀGIA el públic assistent es podrà endinsar en l’imaginari estellesià. Es presentarà un recurs educatiu per aprendre jugant d’una manera lírica i màgica la vida del poeta que ens regalà tantes paraules i tants somnis.