Comisiones Obreras del País Valenciano | 19 de octubre de 2019

7 octubre

FOREM PV

La Fundació Formació i Ocupació del País Valencià està promoguda per CCOO PV per a la formació professional per a l'ocupació. Té com a objectiu millorar els nivells de capacitació professional de treballadors i treballadores. La seu central està en el carrer Convent Carmelites 1 de València. Per a contactar convento@forempv.ccoo.es o en el 963 935 150.

Fundació d'Estudis i Iniciatives Sociolaborals (FEIS)

Té per objecte promoure, impulsar i organitzar tot tipus d’estudis i recerques socials, així com actes dirigits a la formació i capacitació de les persones treballadores. Correspon al Patronat de la Fundació determinar la manera en què s’hauran de complir les seues finalitats. Té la seua seu en el Centre Sindical Primer de Maig, de CCOO PV, en el carrer Serrans 13. Telèfon de contacte 963 152 036.

Pau i Solidaritat

Des de la seua creació el 1992, la Fundació treballa per la transformació social i econòmica cap a un model de desenvolupament humà sostenible, amb l’objectiu de construir una societat justa i equitativa. Per això, acompanyem i donem suport a l’enfortiment d’organitzacions sindicals i socials de base del Sud en els seus processos de desenvolupament. CCOO PV destina el 0,7% de totes les quotes d’afiliació a finançar les activitats.