Comisiones Obreras del País Valenciano | 26 de agosto de 2019

CAMPANYA SMI

ciberactivistes

Asunto: Uneix-te al canal de ciberactivistes de CCOO PV

Si pertanys al sindicat i vols ser ciberactivista dels drets laborals i sindicals, uneix-te al canal de telegram de CCOO PV i tindràs accés en temps real, de manera senzilla i organitzada, en el teu mòbil, tauleta tàctil o PC, a les principals iniciatives del sindicat per col·laborar en la seua difusió.

ciberactivistes

Asunto: Secretari general CCOO PV

Arturo León Xarxes

Podeu trobar-me en les xarxes socials @LALeonLopez i www.facebook.com/arturo.leonlopez

ciberaccions

Asunto: Campanya de la CES per un nou contracte social

Por un nuevo contrato social

La Confederació Sindical Internacional (CSI) enceta una campanya d'arreplegament de signatures per a reclamar un nou contracte social a l'Organització Internacional del Treball (OIT). Signa la petició ací http://ow.ly/8XmL50urMod

cibercampanyes

Asunto: #ÉsElMoment

Eleccions sindicals

CCOO és el primer sindicat en àmbit autonòmic i nacional i, per aconseguir-ho, és imprescindible la representació directa en els centres de treball, mitjançant la teua participació. Comença el període d'eleccions sindicals i, triar una candidatura o ser-ne part, és un dret que tens. En aquest procés, triar Comissions Obreres és sinònim de valentia i de solidaritat, perquè lluitem per la millora de les teues condicions laborals i pels drets socials necessaris perquè tothom puga tenir unes condicions de vida digna. #ÉsElMoment

Cibercampanya

Asunto: Campanya #PrecarietatJoves

Retall cartell campanya Precarietat Joves

Joves de CCOO PV llancen la campanya ‘A l'estiu la precarietat no pren vacances! La nostra lluita tampoc!’ per denunciar les condicions de treball que pateix la joventut valenciana durant els mesos estivals, vinculades a un model amb una temporalitat alta, salaris baixos i poques garanties.