Comisiones Obreras del País Valenciano | 30 junio 2024.

28/06/2024
Consejo de la Federación de Pensionistas de CCOO PV.
  • El congreso de la organización tendrá lugar el 24 y 25 de marzo de 2025.

El Consejo de la Federación de Pensionistas de CCOO PV aprueba los documentos que se someterán a debate y encara el proceso de su próximo congreso. El órgano de dirección también aprobó por unanimidad el informe de balance presentado por el secretario general, Evaristo Soto.

25/06/2024
Intervención de Manuela Pascual, secretaria de Formación Sindical para el Empleo de CCOO PV

El pasado dia 20 de junio el Centro Social Polivalente de Ibi acogió la presentación de este proyecto de memoria obrera desarrollado por la Fundació d'Estudis i Iniciatives Sociolaborals FEI. La presentación contó con numerosa asistencia de público y con la presencia de descendientes directos de las víctimas del trágico accidente laboral ocurrido en 1968.

19/06/2024
CCOO reclama una estrategia de cuidados integral, articulada desde los cuidados profesionales y definida con participación de los interlocutores sociales.
DEBE SER DEFINIDA CON PARTICIPACIÓN DE LOS INTERLOCUTORES SOCIALES
06/06/2024
El secretari general, Evaristo Soto, presenta el seu informe a l'Executiva

La Federació de Pensionistes de CCOO PV ha reunit les persones que integren la seua Comissió Executiva en la sala d'actes de la seu del sindicat a València.

04/06/2024
En ruta

Entre las actividades culturales y de ocio organizadas por la Federación de Pensionistas y Jubilados de CCOO PV están las rutas verdes por los espacios naturales del País Valencià.

03/06/2024
Panells de l'exposició

Amb aquesta exposició, CCOO PV vol reconéixer la figura de Marcelino Camacho com a símbol, tant per a les Comissions Obreres com per a la lluita per les llibertats democràtiques i contra la dictadura. Un exercici de memòria històrica, que recorre tot el segle XX, i apel·la al món del treball i al paper del moviment obrer en la consecució dels drets de ciutadania.

01/05/2024
Federació de Pensionistes de CCOO PV.

La Federació de Pensionistes de CCOO PV ha eixit als carrers de les principals localitats del País Valencià per defensar els sistemes de protecció social i l'estat del benestar.

Asamblea realizada en Llíria
Comarques Interior

La Federación de Pensionistas de CCOO PV junto a la Federación de Pensionistas de CCOO en las Comarcas del Interior han cerrado la primera ronda de asambleas con su afiliación de Buñol, Requena y Lliria

Visita Federació Pensionistes Catalunya

Els companys i les companyes de la Federació de Pensionistes de CCOO de Catalunya han realitzat una visita a la nostra comunitat seguint la ruta obrera del País Valencià.

Imatge de l'entrada al cementeri

L'acte d'homenatge a les persones represaliades i finalment afusellades pel franquisme l’any 1939 es va celebrar en el Cementeri Vell d'Elx.

Reunió de l'Executiva de la Federació de Pensionistes de CCOO PV.

Pensionistes de CCOO PV ha celebrat hui la reunió de la seua Comissió Executiva, que ha valorat l'increment de l'afiliació durant l'any 2023. El sindicat prepara les reivindicacions per al Primer de Maig i posa el focus en els temes relatius a les cures.

12/03/2024
Litigis sobre la Llei de dependència.
#CCOOPVinforma

Les demandes judicials sobre dependència passen a la jurisdicció social a partir del dia 20, una reivindicació històrica de CCOO que suposarà major rapidesa i menor cost econòmic per a les persones afectades. La mesura és un avanç en l'exercici dels drets de protecció social.

07/03/2024
8 de març 2024 #FeminismeSindical #EsFeminismo

És un fet que les dones majors i/o amb discapacitat no poden incorporar-se a la societat en igualtat de condicions i que aquesta situació incrementa la seua vulnerabilitat. A més, els serveis públics no són inclusius ni accessibles, per la qual cosa fàcilment son excloses, esdevinguent quasi invisibles. Necessitem una sanitat amb perspectiva de gènere, i millorar la formació en aquesta matèria del personal sociosanitari.

04/03/2024
Asamblea organizada por Pensionistas CCOO PV.

La federación de Pensionistas de CCOO PV ha realizado una asamblea para informar del procedimiento de reclamación del IRPF a quienes cotizaron a mutualidades antes de 1978.