Comisiones Obreras del País Valenciano | 8 de agosto de 2020

Representació

Primer sindicat en representació a les empreses

Segons el còmput dinàmic de 31 de desembre de 2019, CCOO PV compta amb 10.777 representants, alçant-se com a sindicat majoritari en les eleccions sindicals amb un percentatge de representació del 37,4% i un diferencial de 600 representants respecte a la segona força sindical.

Per setena vegada consecutiva, CCOO PV se situa com a la primera força sindical després de guanyar les eleccions en els centres de treball del País Valencià, amb un estimable augment en la incorporació de dones a les candidatures de més d'un 4 %, juntament amb el de persones més joves, que han baixat la mitjana d'edat de la representació de 50,3 a 45,6 anys. Per això, a més del creixement quantitatiu, també s'ha rejovenit i feminitzat la veu del sindicat en els centres de treball.

Gràcies als vots de 169.722 treballadors i treballadores, CCOO PV continuarà exigint condicions laborals dignes, per davant de la segona força representada per UGT-PV, amb 10.170 representants. La resta de sindicats es troben a molta distància dels majoritaris: CISF 1.067, FSIE 1.093, Sindicat Independent 762, USO 798, FETICO 649, Intersindical Valenciana 624, CGT 589, Grup de treballadors i treballadores 529, i en l’apartat d’altres 1.709. En total 28.787 representats sindicals al País Valencià.