Comisiones Obreras del País Valenciano | 16 julio 2024.

#AbaixBloqueigAmuntSororitat

CCOO col·labora amb la campanya del MDM pels drets sexuals i reproductius de les dones a Cuba

• Donatius: ES75 2100 1080 6802 0015 9983

CCOO col·labora amb la campanya organitzada pel Moviment Democràtic de Dones que dona suport a la lluita per unes relacions sexuals lliures i segures. El sindicat anima a la seua afiliació a col·laborar pel dret de les dones a decidir sobre la seua maternitat i contra la dificultat o la impossibilitat d'accedir a productes menstruals adequats, especialment productes reutilitzables que reduïsquen l'impacte ambiental.

27/06/2024.
Col·laboracions MDM

El Moviment Democràtic de Dones denuncia que el bloqueig econòmic promogut pels EUA a Cuba imposa prohibicions per a l'adquisició de mètodes anticonceptius, tecnologies per al tractament de la infertilitat entre altres aspectes. També implica que els productes menstruals no siguen accessibles amb facilitat per a les dones i persones menstruants que ho necessiten.

En resposta a aquesta situació i en suport de la campanya solidària promoguda pel MDM, Comissions Obreres convida a realitzar donatius en el compte de la campanya: ES75 2100 1080 6802 0015 9983

El sindicat ha habilitat punts de recollida dels materials donats. Els locals i les seus sindicals posades a la disposició de la campanya al País Valencià són:

VALÈNCIA, Centre sindical Primer de Maig, c/ Serrans, 13, de dilluns a divendres de 9 a 14 hores.

BENETUSSSER, C/ Doctor Fleming cantonada amb 9 d'Octubre, 14. Dilluns, dimecres i divendres de 10 h a 14 h i dimecres de 16 h a 19 h (excepte agost).

REQUENA: Av. del Raval. Dimarts de 9.30 a 14 hores.

BUNYOL: Av. Benito Pérez Galdós, 16. Matins de dilluns a divendres de 9.30 a 14 hores i les vesprades de dilluns i dimecres de 16 a 18.30 hores.

LLÍRIA: C/ Juan Izquierdo, 57b. Matins de dilluns a divendres de 9.30 a 14 hores i totes la vesprades (excepte dijous) de 16 a 19 hores. *A partir del 15 de juliol sols matins.

ALZIRA: C/ Salvador Perles, 34-cantó O'Donell. Matins de 9.30 a 14 hores.

GANDIA: C/ Ciutat de Laval, 22b. Matins de 9.30 a 14 hores.

CASTELLÓ: Pl. dels Aules, 6. Matins de 9 a 14 hores.

VINARÒS: C/ La Muralla, 2-baixos. Matins de dilluns, dimarts i divendres de 10 a 14 hores. Vesprades de dimecres i dijous de 16 a 20 hores.

ALACANT: Av. Salamanca, 33. Matins de 9 a 14 hores.

BENIDORM: Av. Beniardà, 59.

DÉNIA: C/ Germans Ferchen, 13.

ELDA: Reina Victòria, 25. Matins de 9 a 14 hores.

ELX, C/ Illueca, 2, Polígon industrial Carrús 3r pis. Matins de 9 a 14 hores.

PORT SAGUNT: C/ Treball, 18. De dilluns a dijous de 9 a 13.30 hores i de 16 a 19.30 hores. Els divendres matins de 9 a 14 hores. * A partir del 15 de juliol sols matins.

ALCOI: C/ Sant Isidre, 1 (edifici sindical Pep Linares). Matins de 9 a 13 hores.

ONTINYENT: Pl. de la Coronació, 28-2. Matins de 9 a 13 hores.

XÀTIVA: C/ Corretgeria, 2. Matins de 9 a 13 hores.

Materials a recollir

Bragues menstruals fetes de cotó orgànic que absorbeixen el flux i es poden netejar fins a 100 vegades sense que perden les seues propietats.

Copa menstrual, beneficiosa per al cos perquè recull la sang i no l'absorbeix. Estan fetes de silicona i són hipoal·lergògenes. La copa es pot dur posada fins a 12 hores.

Compresa reutilitzable, suau, còmoda i resistent a l'aigua. S'usa com qualsevol altra compresa.

Condons masculins i femenins, dispositius de barrera que s'usen durant l'acte sexual. A més de protegir contra l'embaràs, també ofereixen protecció contra les infeccions i malalties de transmissió sexual (ITS).

Els condons masculins tenen una efectivitat del 85 % amb l'ús típic, mentre que els condons femenins tenen una efectivitat del 79 %.