Comisiones Obreras del País Valenciano | 30 junio 2024.

Desconvocada la vaga en AB SERVICIOS SELECTA

La representació de la plantilla i l'empresa han arribat a un acord en el (Servei Interconfederal de Mediació i Arbitratge AVENC) que ha suposat la desconvocatòria de la vaga indefinida prevista per al 24 de juny. La negociació del Conveni es reprendrà el 26 de juny, amb la intervenció d'un mediador de l'AVENC i s'establirà un calendari de reunions.

25/06/2024.
    Acord salarial i noves negociacions de Conveni

En la reunió celebrada el 21 de juny, CCOO i UGT van subscriure un acord d'increment salarial en els termes següents:

L’any 2024, amb efectes d'1 de juliol de 2024, s'incrementarà un 3 % sobre les taules salarials a gener de 2024 (ja incrementades un 1 % al gener d'enguany).

La pujada l’any 2025 serà de l'IPC + 1,5 %, la plantilla rebrà al gener una gratificació de 300 € bruts.

L’any 2026: IPC + 1,5 %; 2027: IPC + 1,5 %; 2028 IPC + 1,5 %; 2029: IPC + 1,5 %.

El sindicat valora l'acord entenent que s'ha realitzat un exercici de responsabilitat en assegurar un increment salarial per damunt de l'IPC, que garanteix a la plantilla guanyar poder adquisitiu els pròxims anys.