Comisiones Obreras del País Valenciano | 27 septiembre 2024.

La Plataforma en Defensa de la Universitat Pública dóna suport a la jornada europea per l?ocupació del proper 29-F

27-02-2012. La Plataforma s?oposa fermament a les polítiques d'austeritat de les institucions europees i a la reforma laboral que devalua els drets dels treballadors i les treballadores.

27/02/2012.

La Plataforma en Defensa de la Universitat Pública dóna suport a les accions previstes en el marc de la Jornada Europea per l'Ocupació, la Justícia Social i la defensa dels serveis públics, per al dimecres 29 de febrer. La Plataforma, formada pels sindicats STEPV, FE CCOO PV, CSI·F, ANPE i FETE UGT PV i per les organitzacions estudiantils universitàries Campus Jove, A contra corrent, BEA, SEPC i Assemblea Universitària considera que és hora de mobilitzar-se enfront de les agressions que està patint la ciutadania, de dir prou i respondre als atacs que des de tots els fronts ens fan retrocedir a èpoques passades, on l'existència de drets socials i laborals estaven per conquistar.

La Plataforma s?oposa fermament a les polítiques d'austeritat, ajustos pressupostaris i retalls socials que desenvolupen les institucions europees i que promouen la pobresa i la desigualtat als països europeus, Grècia, Portugal. En el nostre país ho veiem recentment en la reforma laboral aprovada pel govern del PP, una reforma que no busca una altra cosa que devaluar els drets laborals, una reforma de naturalesa ideològica que respon a les concepcions neoliberals que pretenen acabar amb l'estat de benestar.